Followers

22 Julai 2009

satu hari di hari selasa


makan di wira sejati sek 24, rm 6 sekali dengan air, murah kan?
makan sorang2 je

petang plak aku pergi joging, sorang2, lepas tu N datang, sembang2 sambil jalan.

pi plak night clyce, aku makan nasi goreng belacan, N makan nasi ngan tomyam

masa nak balik, makan lagi, kat sek 13, pekena stimboot, masak sendiri,hehe


sonok idup ni kalau makan tido je,wkakakakakaa

3 ulasan:

10 berkata...

ambooooiiii.... keja makan je noooo... bila lak nk belanja mkn daku n famili nie?

x sabar nk mkn nasi minyak ni...

zulfadli berkata...

hoho.. datang shah alam?
aku baru balik dari shah alam..
uitm cuti..takut hn1 merebak

fazrin2211 berkata...

aku dah tak duk shah alam, dah jadi org kedah selamanya,hehehe