Followers

26 Julai 2009

Percutian tidak dirancang - cameron

25hb 07 09 aku mak abah faiz ke ipoh.
tujuan: melawat anak sepupu abah di hospital ipoh xsiden,
masuk icu, byk patah tulang2.masih belum sedar.
selepas melawat, tetiba rasa nak gi cameron
sampai di cameron jam 830 malam.
ke pasar utk membeli dan belah

bunga

strawberi, beli 3 pack je, sebab dah bosan makan strawberi.

beli ayam goreng dan cendawan goreng.

ramainya manusia
ada gak erk buah cherry tomato
beli jagung, rm10 8 batang.
aku belikan baju anak abg aku, birthday dia.
ada org jual madu, tapi tak beli.
mak beli sayur byk2, nampaknye esok lauk sayur lah.
kami pegi semalaman je, sebab tidak dirancang, baju semua tak bawa.
jam 1030 turun ke ipoh, dah terus pulang ke kedah. sampai dirumah jam 1.45 pagi.
suka ke cameron,walaupun dah 6 kali, tapi tak bosan macam genting.

12 ulasan:

Natasha berkata...

ketam ketam ketam!!!

dekkai berkata...

p cameron besh leh peluk2 :">

g genting takleh peluk sbb nak maen je TT___TT

hahahahah..cam haram!

fazrin2211 berkata...

tasha' ketam2, kat KL takde jual ketam ke?

dekkai' abis tu tempat lain tak boleh ke?

10 berkata...

best2... sejuk sonok2...

Siti @ nurie berkata...

wah bestnyer....ntah bila nak gi lagi agaknyer...

Munirah Abd berkata...

oh rindu cameron..

genting!! xsuka!! sbb naik cable car!! :p

kua_92 berkata...

wauu...sedapnyer ayam..
best nyer g cameron..seumur idup aku x pernh jejak lagi cameron.. :-(

fazrin2211 berkata...

ada rezeki pegi la, tunggu pa sampai tua

dekkai berkata...

tmpt laen leh peluk tp tak romantik cam suasana kat cameron ar :P

ape neyh cite peluk2 TT___TT kawen lu!

Ch3NtA_LiF3 berkata...

wowww...berlambak strawberi..... nAKKKKKK

manje^lara berkata...

o0o0 ko dah g cameron ekkk
asal tak ajak aku!!!!
ko ni mmg lah
blh putus sedara camni

fazrin2211 berkata...

ala jgn putus sedara