Followers

20 Julai 2009

mungkin minggu terakhir di shah alam...

td pagi bos call , mungkin minggu terakhir di shah alam...isnin ni start lapor diri di perda..
tapi dia suruh tunggu dulu arahan.

aku rasa:
  1. sedih
  2. gembira
  3. risau
  4. takut
  5. serabut
sebab:
  • ic tak amik lagi...minggu depan baru boleh amik...
  • tak bagitau budak rumah sewa lagi nak keluar dari rumah ni...
  • tempat kerja baru yang sgt busy busy busy...
  • dapat duduk dengan family...
  • terpaksa berjauhan org tersayang... :-(
mungkin lepas ni aku takda masa utk buat semua perkara yg aku buat sekarang...

keputusan tak rasmi

6 ulasan:

racuss83 berkata...

kuatkn semangat sahabatku.. ku kn sentiasa doakn ko berjaya dan terus mara ke hadapan

fazrin2211 berkata...

thanks sahabat

fazrin2211 berkata...

thanks sahabat

10 berkata...

hahahahhahahaaaa... tolong gelakkan aje... kalo xnk berjauhan dgn org tersayang tu... kawen cepat la... dh tu suruh dia cari keja area utara lak la... dekat gak dgn famili dia.... kan senang gitu...

fazrin2211 berkata...

soal kawen takleh terburu2, bagi family senang dulu, baru kawen, takmo nanti family duk sapot plak.

takpala, itu kan dah kententuanNya.
redha je la

Nurul Qurratu Aini binti Kamaruzaman berkata...

sapa org tersayang abg faz? keluarga ke or gf?