Followers

09 Julai 2009

BUKAN PUTERI LINDUNGAN BULAN

tajuk diatas, adalah tajuk novel pertama yg aku baca..
sejak itu, aku terus minat baca novel.


aku pinjam kat budak kelas aku masa kat poli dulu,
selalu aku dgr dia org sembang pasal novel ni.
so aku pinjam la, saja nak try baca.

TAJUK : BUKAN PUTERI LINDUNGAN BULAN
PENULIS : LIANA AFIERA MALIK
PENERBIT : CREATIVE ENTERPRISE
M/SURAT : 1211 ms


sapa2 yg suka baca novel, cadangkan la novel yg best, klu boleh novel yg happy2.
klu sedih2, nanti tak sampai hati nak baca.

11 ulasan:

Kish berkata...

Hah adik bob~ akhirnya!!!! Ni mesti adik bob yg pinjam novel saya dulu tu, sampai skang x pulang2... isk2...

prima_chrome berkata...

fazzz .. bukan puteri lindungan bulan tu cite pasal ape ? cerita pasal puetri yang suka tengok bulan pada waktu malam ke ?

Unknown berkata...

aku da bace tp lupe la..ending dia,dia selamat ke x? kan dia nak beranak kan? jeng3

Faz Fazrin berkata...

kish - eee, sy pinjam novel azza ler,hahaha. korang2 la, asal masuk kelas je mesti cerita pasal novel..waakakaka

prima- bukan la vio, adei

Faz Fazrin berkata...

selamat kut, adeh dah lupa la, dah 6 tahun lamanya baca..hahhaa, ala cite pasai laki dia tu teruk

Natasha berkata...

aku tak ske liana afiera malik punya writing! lol. try:

Adam Hawa
Ombak Rindu
Cinta Pertama
Bicara Hati

and the best malay novel ever:

LAGENDA BUDAK SETAN!

Faz Fazrin berkata...

ooo tasha minat norhayati ibrahim

siti noriza saleh berkata...

masa nak mengabiskan crita ni, punyrlah payah...ni buku yg tebal cm kamus dewan tu ker?..erk?..ke ku salah buku?..har ha ha ha,.

Azlina Aziz berkata...

tasha aku baru nak bg tajuk tuh ang dah bg dah TT___TT melepas!

Eizil berkata...

owhh... favourite novel aku... huhuhu... sangat best baca novel bukan puteri lindungan bulan ni...

Tanpa Nama berkata...

X pnah bca lg buku nie... tp cba bca pnulus siti rosmizah... mmang tngkap leleh...