Followers

20 Julai 2009

kenapa aku bersedih

hari ini aku sedih, kerana aku sedih
  1. kerana aku dan dia akan terpisah jauh
  2. dialah peneman setia aku kemana2
  3. x boleh mkn bersama lagi
  4. jln2 bersama lagi
  5. kesian dia sorang2
  6. klu aku di tempat dia, mesti akan sunyi
sgt sedih, sob sob sob....

"hargailah mereka yg berada disisi"

11 ulasan:

chipsmore berkata...

siapakah dia??? huhuhu

fazrin2211 berkata...

kekasih awal dan akhir

10 berkata...

aha... tul2 sedih woooo... daku penah rasa dh... redha je la...

Munirah Abd berkata...

aku dah menangis semalam sbb terkenangkan akan berpisah ngan hanif juga selepas ini..jauhnya diaaaaaaaaaaaaaaaaa...oh tidakkkkk....cannnottttttttttttttt

fazrin2211 berkata...

ada pertemuan ada perpisahan, redha je la, mungkin ada baiknya hijrah.
klu ada jodoh tak kemana

makteh berkata...

ala faz rileks la..
mungkin ni peluang yang tuhan berikan tuk korang saling merindu..xde la cepat bosan..
x gitu??

fazrin2211 berkata...

nampaknya kena la sing lagu kumerindu lepas ni erk

Natasha berkata...

aku paling jauh kot? :(
bila kerajaan nak bentang belanjawan ke-11 ni??

mintak airasia bagi tiket 50% pegi Rome! haihh...

baik bercinta dgn dinding mcm ni... hari2 nampak!

fazrin2211 berkata...

abis tu, yg ang duk webcam dengan b ngan tu, tak nampak ka?

Nurul Qurratu Aini binti Kamaruzaman berkata...

ni lirik for abg faz... agarkn abg faz rindu seseorang...

Saat aku tertawa diatas semua

Saat aku menangisi di kesedihanku

Aku ingin engkau selalu ada

Aku ingin engkau aku kenang

Reff :

Selama aku masih bisa bernafas

Masih sanggup berjalan kukan slalu memujamu

Meski ku tak tahu lagi engkau ada dimana

Dengarkan aku kumerindukanmu

Saat aku mencoba merubah segalanya

Saat aku meratapi kekalahanku

Aku ingin engkau selalu ada

Aku ingin engkau aku kenang

fazrin2211 berkata...

tq