Followers

23 Julai 2009

selamat tinggal shah alam

hari ini last aku di shah alam, terpaksa di awal kan dari cadangan asal 3hb,
tetapi td aku diminta lapor diri 27hb ni. di perda.

ada yg seronok, ada yg tidak..hmmm ic tak siap lagi, minggu depan baru siap.
camna nak datang ambil klu x dapat cuti. mungkin cawangan baru ini,
aku perlu membuka akaun cimb, nampaknya lagi rumit la dengan ketiadaan ic yg boleh dibaca.

seronoknya dapat duduk dirumah bersama keluarga, sudah 4 tahun aku merantau.
kini aku baru dapat duduk di kampung, melihat adik2 membesar, anak buah membesar.
abah dan mak.

dah 3 tahun aku dan dia bersama di shah alam, rasa susah utk berpisah.
walaupun kpg dia dekat je dengan kampung aku.
tapi kami tak boleh kerap berjumpa seperti dahulu...
takpala, mungkin hijrah ini membuka pintu rezeki yg baru utk aku.
Catat Ulasan