Followers

10 Julai 2009

cadangan- Kenapa saya memiilih jenama golla?

sesiapa yg bercadang nak beli bag yg tahan lasak dan ada style.
saya rekemen kan beg jenama golla ni.
sebab:
  1. tahan lama
  2. ringan
  3. kemas
  4. cantik
  5. tak mudah koyak
  6. Finland punya -tapi dibuat di china
  7. sgt berkualiti

bag pertama saya pakai - beg kamera
setelah berpuas hati...

sy terus menggunakan jenama golla utk beg handphone saya - beli kat subang prade

yg ni saya belum dapat! Nak beg laptop ni! belikan ar!

cuba la tgk beg lain2
link 1
link 2
link 3
lelong link
golla Webpage

* aku bukan nak menunjuk, aku nak share benda yg korang patut beli, atau banda2 yg korang cari. aku cuma mencadangkan, aku tak jual barang, aku tak dapat apa2.
aku suka klu org share apa2 maklumat, so tak salah aku pun nak share maklumat utk org lain.
Catat Ulasan