Followers

20 Jun 2009

Fulsal...penat, letih, lesu



semua staff sapura seluruh malaysia:
  • girn
  • inovation
  • icm
  • sapura crest
  • sapura auto
  • sapura defence
  • sapura global
  • semua technology
dan lain2, banyak sgt, aku sendiri pun tak tau.
ni pic lepas main...



malas nak cite apa2, 6 games, penat!!, kalah menang adat permainan. yang penting dapat baju free.
http://www.flickr.com/photos/futsal2009 - semua pic

faz: kalau main bola memang tak pernah sampai akhir pun. tapi klu main takraw, paling teruk pun tempat ke-3.

7 ulasan:

Ch3NtA_LiF3 berkata...

faz...apsal tajuk topik ni FULSAL?? apa tu? Futsal atau fulsal?

fazrin2211 berkata...

silap ejaan2,hehehehe

rem58 berkata...

heheh org tikam batu ghupenye...aku join gak futsal sapura ni,tp kalah awal..hahaha.geng SST northern

fazrin2211 berkata...

geng nasi kandaq ke? geng perda ke?
hehehe....kim salam kat en syamris dan semua. atau rafiq kalau ang kenai

fazrin2211 berkata...

rem58 , geng aku pun kalah awal..hahaha

rem58 berkata...

nasiq kandaq FC laa,grup A..haha.rafiq chargeman ka,baru masuk..kenai2..

fazrin2211 berkata...

haa rafiq tu...kami kerja skali la tu. wei, ang duduk je la ipoh tu terus, takpun ang duduk klang, leh aku gi perda tu,dekat sket ngan kampung aku tikam batu,hehehe