Followers

17 Ogos 2009

SM TEKNIK BALIK PULAU

Ahad lalu, aku ke penang, abah aku nak cari barang2 utk pergi umrah, sambil2 tu pegi la balik pulau, melawat adik ku di asrama SMTBP, bersama abah, mak, adik.
ketika dalam perjalanan, ternampak seorang pakcik menaiki basikal,
di basikalnya, penuh tali kasut, ada juga hobi kumpul tali kasut ye?

faiz, adik bongsu ku

firdaus, adik ku, gambar di depan asrama, belakang tu blok 1 dan 2,
blok 1 tu lah aku pernah duduk 2 tahun, adik aku duduk blog 4.


seronok dia org bawa makanan kat dia. biasa la budak asrama ni, pantang jumpa makanan,hehe.

balik ke rumah
balik pulau = nama tempat di pulau pinang.
sapa pernah sampai balik pulau?

12 ulasan:

Kaknab berkata...

balik pulau, memang seronok kalau musim durian, hari tu kaknab berapa kali turun beli buah, dah pancing kat telok kumbaq naik sikit je, xlama lagi jalan baru akan siap lagi cepat kita sampai balik pulau. kaknab dah pi pantai pasir panjang kat pulau betong memang cantik. port pancing kat situ pun banyak tapi kena turun lahau sikit, nak sampai pantai kena redah hutan sikit, tapi memang bestlah cuma jauh sikit je.

Kaknab berkata...

muka adik fazrin sebiji macam fazrin, macam photocopy lah pula hahaha adik beradaik nak pi mana nooo

10 berkata...

uuuwaaaaaaa... uuuuwwwwwaaaa... uuuuwwwwaaaaa... rindunya kt sekolah... lama x p sana.... nanti bila2 p sana lagi amik gambar blok org plak ek...

Nadia berkata...

nadia dn pakcik penah gi sane...ade sedare kt sane...

fazrin2211 berkata...

kak nad - waaa semua tempat kak nad dah pegi mancing erk, takmo ajak saya ke,hehe

10 - selalu pergi, macam2 dah berubah

nadia - ada sedare kat sana? org kedah ke ,hehe

10 berkata...

bila abah nk p umrah?
sapa lg yg p?

Nurul Qurratu Aini binti Kamaruzaman berkata...

ann pernah pergi balik pulau..... masa ibu tiri ann berada kat balik pulau....hehehe

fazrin2211 berkata...

10 - abah je, company belanja


ann - ye ke

Natasha berkata...

ala... stakat balik pulau tu... 15 minit ja aku sampai... hahahaha.... pi kat dam balik pulau tu syiok! skodeng org projek! kah kah kah!

fazrin2211 berkata...

oo ni keje hang,hahaha

Amir Husaini berkata...

hhaa aku 2 tahun dok sek tu aku dok blok 8 ja,,,,,,x pindah2 tapi leh skodeng awek blok 7..hehe...dulu masa aku warden paling garang adalah pak rahi...dengar ja moto dia terus bangun pi semayang subuh,..hahaha

fazrin2211 berkata...

pak rahim baru pindah sekolah lain, aku duk blok 1, sama la kita, takut kena tibai