Followers

10 Ogos 2009

ingat tak entry semalam?

semalam aku ada buat entry pasal meja aku yg bersepah
hari ni aku balik kerja, aku tgk meja aku dah clear,
ada tambah satu lagi meja kecik plak atas dia.hehehe.
rajin betullah bapak aku buat, demam2 sampai mc 2 hari pun sempat lagi buat.
terima kasih abah.

gambar sebelum


jeng jeng, hehehe tak terfikir pun idea camni

gambar selepas!!

7 ulasan:

arul_daniel_shah berkata...

sungguh memberangsangkan...
apa yang penting?
kerjasama..
hehe

kua_92 berkata...

wau...smart bilik..wakakak..
macam bilik ank dara..wakakaka

10 berkata...

pakcik daud mmg rajin kan... kan... kannnnn...

fazrin2211 berkata...

arul - wonderpet ke,hahaha


kua - mana adaaaaaaa


10 - yolah, untung N

10 berkata...

isssshhhhh... apa kena mgena kerajinan pakcik daud dgn N?

t.a.c.a berkata...

fazrin anak bujang teruna manja... wakakakka...

fazrin2211 berkata...

tak pernah minta dimanjakan pun, mana ada manja, memang abah aku suka bertukang kut