Followers

12 Ogos 2009

Sapa tau apa nama ni?



ini bukan mesin padi.
cuba teka?
gambo ni aku amik semasa menunggu padi yg masak diambil,
susah gak nak start benda ni.
konon2 nak tangkap ikan, tapi tak jadi plak. sebab keadaan tak mengizinkan.
tapi sempat juga aku menjala, tetapi hanya ikan puyu yg kecik2 sahaja,
memandangan kan air penuh kerana hujan seharian, ikan telah hanyut ke sungai 'mungkin!

13 ulasan:

mizlan berkata...

klu x silap jentera perang ni..he2..org panggil Kubota dan kerbau siam kt kg aku...aku ni pun orang kedah gak

prima_chrome berkata...

ni mesin penuai padi kan ? kalau x silap aku ar ...

Wira Anak Jawa berkata...

kah..kah..kah... mesin tuai padi??? ee.ee.. ini mesin bajak tanahlah...

dekkai berkata...

betoi! setuju! mesin pajak tanah :P kat roda dia je dah nampak pemajak dia!

fazrin2211 berkata...

betui, jawapannya kabotaaaaaaaaaaa

mizlan berkata...

he2..yehuuu..ya badi baduuu..aku betoiii...

N berkata...

halo tuan punye belog!

kojah berkata...

yuhuuuuuuuu

burt berkata...

aku suka gambar 1st kau buat HDR kan....aku dalam proses blaja nak wat HDR tak reti2 lagi ni haish

Kaknab berkata...

pembajak sawah kut. just guessing

fazrin2211 berkata...

mizlan - ye betuiiii

N - ye n

kojah - apa yuhu2,hahaha

burt - haah burt, hdr guna satu pic je. takpa, lama2 ok la

kak nad - lebih kurang la tu

Natasha berkata...

kabota? pasaipa nama dia kabota? tak paham :(

fazrin2211 berkata...

org kampung je faham