Followers

19 Mac 2009

Masjid kuantan - nak kena paw


ni gambar masjib yg aku amik, time ni aku gi dengan musz,
huhu amik pic masjib pun ade org nak paw..wahahahaha. time tu aku ngan musz kat tengah2 padang.

datang sorang mamat ni, memula dia tanya, 'dari mana?', 'keje mana?', org mana?'(tanya dengan gaya2 nak paw).
sik baik aku ngan musz cakap 'keje kat dalam kem askar'(memang betul pun), 'org sini2 je', tangan aku dah pegang pisau lam poket dah(kebetulan bawa), mana la tau tetiba dia bawa kuar pisau ke apa.

nasib dia blah, sebelum dia blah, dia cakap 'boleh tolong saye tak, bagi la rm 2 - 3 ringgit, aku cakap takde, pastu musz cakap, 'rm 1 ade la, nak beli apa?' pastu dia mamat ni cakap, beli utk perut'(menipu la tu), pastu dia amik dan blah. mat gian mana ntah.

pastu jumpa org mabuk2 plak, huhu teruk kuantan ni..kul 10 mlm dah mabuk2.ape nak jadi.

ni la pisau aku, agak2 cucuk sakit tak?..hehe

9 ulasan:

isin_0108 berkata...

pisau menan ker.....

an2raya berkata...

asli la

ciK kuNtum.... berkata...

stakat wat cocok belon lepas la kot..
'letoppp poppp '

Natasha berkata...

faz.... smart pisau tu... aku bawak pi camping best tu... mana bli? bak kat aku :D

Natasha berkata...

faz.... smart pisau tu... aku bawak pi camping best tu... mana bli? bak kat aku :D

Naniey berkata...

hhohoho..tak seme org ktn cam tuh..ker faz tgok org ktn berduyun2 mabuk???bukan ktn jerk...seme tmpt mcm tuh...tul tak fazzzz..

an2raya berkata...

semua tempat sama je, tapi takle seganas kuantan, kul 10 malam dah ramai kuar tanduk

kua_92 berkata...

kutuk org kuaNTan nmpk..
wakakakaka

an2raya berkata...

tak kutuk la, bagitau perasaan aku je,hehe