Followers

12 November 2009

jalan2 Telok Tempoyak

Kelmarin 10/11/09 Selasa, pi hantar adik balik ke asrama SMTBP... masa balik singgah Telok Tempoyak. Ada pulak jual umpan kat situ... apa lagi pi lah memancing kat jeti yang panjang tu (Pancing memang sentiasa ada dlm keta). Walau pun tempat baik... tapi takde rezeki kami hari tu.. Nak makan seafood pun medan ikan bakar tak buka lagi. Jam 6 ptg balik rumah..sob sob sob.. gua pakai spek!! sebab sakit mata!

5 ulasan:

10 berkata...

pakai spec nampak hencem lak... wakakakakakakaaa...

mizlan berkata...

wooo..sempat memancing lg tu!cayalah..xpe ...mmg ada memancing bukan selalu dpt..yg penting enjoy!

rem58 berkata...

pi dgn femeli kaa.mmg rancak aa..hehe

Kaknab berkata...

kalau dok lama sikit boleh dapat sembilang lah faz, tempat yang stratejik, ciknab pun lama lah xpi memancing, tangan dah gatai ni, nak baling rod, ahad ni boleh pi kut, esok pula anak ada rugby tournament.

Wira Anak Jawa berkata...

kak nab.. boleh kami ikut mancing ke... kat mana