Followers

18 September 2009

Aktiviti Minggu 37




hari selasa balik keje, mak cakap ada cad raya,
hehehe buka2 rupanya kad kawen laaaaa, thanks nad jemput faz



Main mercun bola, adik beli rm18 100 biji, tak habis main lagi, malam ni plak la.


tekanan gak dengan kerja baru ni, hehee cuba je la kan..

ni alya anak buah, dalam kete, jalan2, soping raya ngan atuk dia.

seronok dia kalau naik kereta

ni sup campur kat pelita nasi kandar, sedaplah bagi aku, harga boleh tahan.
tapi puas hati, semua ada.


nasi kandar, kesukaan adik ku



test baru raya, dah lama tak pakai baju putih, tahun ni try la..
sekian terima kasih..tuan blog busy, tak sempat update selalu

9 ulasan:

Munirah Abd berkata...

fazzzzzzzzzzzz

selamat hari raya
maaf zahir batin

:D


bila nak dtg kl lagi??

Munirah Abd berkata...

ok fine letak gambar nasi kandar...

aku dah terliur ini!! :P

fazrin2211 berkata...

mun,hahaha..selamat hari raya gak, maaf zahir batin.

eh ko makan gak ke nasi kandar..hehe org perlis mesti makan kut..

makteh berkata...

wahhhh sedapnye makanan..
eh cm kenal je gmbr last nih..hohohoho
faz ni ssah btol nk senyum

kua_92 berkata...

nak mercun...hehehe..
selamat hari raya..
maaf zahir dan batin..

fazrin2211 berkata...

najla - huhu memang susah,hahaha..
macam pelakon kan kan

kua- nak mercun? mai turun kedah kua weh

Pirate KL berkata...

pe kes beb pau lu punya adik punya mercun... x rock r... lenkali lu pau jer meriam sapa2

Natasha berkata...

selamat hari raya! wei aku nak main mercun... so aku pi beraya umah ang pas maghrib la!

Wira Anak Jawa berkata...

Perasan cantik lah .. baju baru tu..