Followers

01 Mei 2009

Balik kampung - Projek Hari Buruh


Sebelum projek bermula

kayu banyak mcm nak buah umah. 1 lori

Design kaki

letak lantai, penat potong papan2 ni

Adik licinkan kayu

Dah siap lantai, cuma pagar je lum tukar. pasni sapu ubat anai2 plak ngan diesel.

tetiba abah kasi idea nak wat pagar baru plak,dah siap buat pagar baru..

dah siap dah - lenguh tangan aku memaku, memotong, nak menaip pun takleh.
tapi ini lah hasilnye..boleh la puas hati. tapi aku suke memang suke keje2 camni,
semua suka wat sendiri. 3 org yg terlibat dalam projek ni, abah, adik(tukang beli barang), aku sendiri

lepas ni boleh baring2, tido2...tepi kolam..best2
pastu kat tiang tu dah ade soket, boleh lepak sambil main tenet, coz kat umah ade wifi.

12 ulasan:

p berkata...

wahhhh.cntik nye...pndai tol buruh myanmar ni bt keje.hikhikhik...cntik2..syabas bete

Unknown berkata...

ceh kata org buruh myanmar, siot je pingu ni..wakakaka

prima_chrome berkata...

oit .. orang hari buruh bercuti dia bekerja .. anyway, nice pondok .. hehe .. sila layari blog saya .. thanks ..~`

Mohd Yusup berkata...

waaa...rajin hg no...ada ja aktiviti..nasib baik abg tak dak adik pompuan...tidak bleh buat adik ipaq ni... :)

Unknown berkata...

waaa cantik beb. aku tak reti tul bertukang ni, mesti ada je senget². pagar tu wat lagi cun. best best

10 berkata...

bape harga kayu utk 1 lori tu?

Unknown berkata...

memang suka wat benda2 camni..huwawawawa...tadi beli lampu utk akuarium ikan, dah buat siap2 tutup akuariam, terpijak plak lampu..pecah........huwawawa

Unknown berkata...

buat je..tapi ntah bile dapat keje kat kedah..alangkah bestnye kalau keje kat kedah, hari boleh tgk benda yg kite buat..kat shah alam umah flat je..apapun takleh wat

Munirah Abd berkata...

cantiknyaaaaaaaaaa...

nnti aku upah ko jadi kontraktor aku ye..heheheh

Unknown berkata...

tak cantik, main belasah je kak oi

kakakdegil berkata...

beshnya boleh buat sendiri..
meh tolong buat kat rumah buleh ka?

Unknown berkata...

buleh2, 1 papan RM1000 sudah la :-p