Followers

09 Januari 2009

Monyet menyerang kereta abah ku...takutnye...



:littlegirl1:
kat kuala selangor, bukit melawati..huhuhu ganas, dah la cam org je monyet ni,
masa turun, ok je, siap boleh bergambar lagi, tapi bila naik kereta, monyet semua serang, ingatkan kenapa, rupanya monyet2 tu tgk mak aku makan roti, wakakakkakaka
gambar ni dah lama dah, tahun 2007 camtu la

5 ulasan:

Munirah Abd berkata...

arrrrrrrr takutnyaaaaaaaaaaaa
eeee kalau aku kan..even aku dalam kete aku pun dok loncat2x dlm kete!!! hahahha...ee takut!!!!

okfind88 berkata...

haha..klakarnye...nape xamek sekor bela???hiks..

fazrin2211 berkata...

tau takpe pun, takut oo, buatnya dia ketuk tingkap sampai pecah..grrrrrr

Nurul Qurratu Aini binti Kamaruzaman berkata...

wakakakaka..... abg faz takut eh? abis tu sape yg bawa kete ? abg faz ke or abah abg faz? kat "pulau dayang bunting" , langkawi tu banyak monyet gak abg faz pernah pergi kn? kat situ ade banyak monyet.

ciK kuNtum.... berkata...

mak kite kate.. monyet tu cam penunggu kat bukit tu.... monyet yer mmg ganas2... de sejarah yer gakk kat bukit tu...kite kerap lalu ctu klu lik kg,,, kite pon x penh pegi...