Followers

04 Januari 2009

Air Terjun Sedim , KEDAH

From Fazrin2211



hari sabtu, 3hb 1, ingat nak pegi sedim dengan member, kira dah janji la kat sana,
bawa adik2 skali, kita org 3 beradik sampai awal, sampai je, hujan pun turun rintik2,
aduhla..tapi alang2 dah sampai, bukannya dekat, ahh mandi jelah.
line pulak telefon pulak takde kat situ. bila dah puas mandi, konon2 nak turun bawah cari line,
sampai je bawah, mesej pun masuk, member tak jadi datang rupanya,
hujan, tok tak kasi, takpala, sapa tak sayang cucu, kita pun faham,
terusla kita org balik dalam keadaan basah, baju ngan suar tak tukar,
sebab ingat nak turun cari line tepon je. bekal yang kita org bawa pun, tak buka,
balik rumah baru buka, last2 makan kat rumah. wakakakkakkakakaa, gagal rancangan!

7 ulasan:

okfind88 berkata...

waaaahhhaaa..shumilnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....
i laikkk lahh....suker benor ai tejun camni....cam laju jek air dier...besh x??

Faz berkata...

Haah,sedim memang air laju,tempat org main sukan air lasak,mcm kayak dari atas sampai ke bawah.

Kaknab berkata...

memang best mandi kat sini, air sejuk,

miss.4kul4h berkata...

mcm besh jek? rmai org x faz? klau x rmai best gak.. leh berendam dgn pelbagai aksi.. hehehehehehehe

adam berkata...

mai lah turun sedim lagi

水煎包amber berkata...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

lin berkata...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網