Followers

18 Mei 2009

jalan2 penang


ni alya, anak abg aku, hehe kalau naik kereta, diam je, sepanjang jalan, tak menangis pun,
bagus2, kalau camni slalu, leh bawa jalan2 lagi

ni adik aku, nama dia firdaus, dok sekolah teknik balik pulau(huhu sekolah aku dulu)
belah kanan ni nenek(mak aku ler) dan cucunye

hehe baru bangun tido, muka ngantuk, pastu kena cahaya cerah, mata pun takleh nak buka..sian dia..

kat padang kota, guna sebatang mancing je, just saje2 nak merasa tarik ikan, huh langsung tak tarik!

hantar adik kat jetty, sebab dia nak gi asrama balik pulau,
pastu memula gi kedai akuarium,pastu gi mancing kat padang kota,
saje try, mancing pun tak dapat ikan..huhu..so balik dengan kecewanya..
Catat Ulasan