Followers

07 Mei 2009

Baru beli lampu, Baru beli ikan, cantik tak..tapi kosong


barang2 keduri bersepah tepi akuarium, belakang akuarium tu tempat parking kereta. memang letak akuarium ni dekat luar.maklum la umah kecik je..mana ade ruang.

ni ikan2 dalam akuariom, paling aku suka tengok, ikan black molly

ada ikan gapi, ikan sepat, ikan harimau, ikan merah, ikan bandaran, ikan kupu2..dan macam2 lagi

memula beli mentol, belum sempat pasang dah terpijak..huhu aku yg terpijak plak tu. takpela aku yg beli, klu org lain yg pijak, aku sipak2 montot, tapi sebab aku yg pijak takleh la nak sepak montot sendiri.

tapi kosong je.takde tumbuh2an, ikan macam2 jenis dah letak
masalahnye, senang berlumut la, adei...ok kite tunggu lain masa..nak cari kayu..nak cari kayu..
Catat Ulasan