Followers

01 Mei 2009

Balik kampung - Projek Hari Buruh


Sebelum projek bermula

kayu banyak mcm nak buah umah. 1 lori

Design kaki

letak lantai, penat potong papan2 ni

Adik licinkan kayu

Dah siap lantai, cuma pagar je lum tukar. pasni sapu ubat anai2 plak ngan diesel.

tetiba abah kasi idea nak wat pagar baru plak,dah siap buat pagar baru..

dah siap dah - lenguh tangan aku memaku, memotong, nak menaip pun takleh.
tapi ini lah hasilnye..boleh la puas hati. tapi aku suke memang suke keje2 camni,
semua suka wat sendiri. 3 org yg terlibat dalam projek ni, abah, adik(tukang beli barang), aku sendiri

lepas ni boleh baring2, tido2...tepi kolam..best2
pastu kat tiang tu dah ade soket, boleh lepak sambil main tenet, coz kat umah ade wifi.
Catat Ulasan