Followers

24 Oktober 2009

Air Panas Legong


begini lah suasana jam 1 pagi

harga tiket, rasanya dulu lagi murah





boring sgt malam tadi...
keluar gi legong, dalam 1 jam lebih perjalanan, sampai di sana jam 1130.
ramai betul org, mandi pun kejap je, dalam kul 130 dan berangkat pulang.
saja pegi sini, teringat zaman study, selalu pegi sini ramai2 konvoi naik motor.
selalunya pegi balik kul 5 pagi ...
huh ngantuklah nak cerita, esok je la sambung

11 ulasan:

Pirate KL berkata...

1st time aku gi... masuk free jer r....

burt berkata...

besar gak ek...kat melaka nya gila kecik berebut dgn orang lagi

fazrin2211 berkata...

kat melaka dah pegi dah,memang kecik, macam tak best, suasana pun tak meriah.. kompom x pegi lagi

Kaknab berkata...

memang best air panas lenggong, dulu kaknab masa dok kat sungai lalang selalu juga pi, dekat sikit, awas jangan terjun terus ke dalam air panas tu nanti darah naik kepala pening, kena turun pelan pelan, badan xterkejut.

fazrin2211 berkata...

betul tu, bila badan terkejut, maka jasat dan badan pun berpisah

10 berkata...

oooo... legong ek... penah p sekali... ramai org sgt... malaih nk mandi...

Mr. J @ pengerindu.com berkata...

huhu. best mandi situ.. ubat kulit.

Siti @ nurie berkata...

wah..dulu masa study, teringin gak nak gi sini, tapi takde saper nak bawa...hua hua hua

fazrin2211 berkata...

xpe, byk masa lg, nanti leh pegi gak

水煎包amber berkata...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

lin berkata...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室