Followers

09 Januari 2010

Memancing Ikan Haruan di tikam batu

aku dan keluarga pergi memancing, dekat dengan rumah je, sebelum tu kami ke kepala batas untuk membeli katak..eee...geli2, tapi sebab mancing punya pasal, aku sanggup pegang,hahaha. ikan haruan kan suka makan katak.



Abah seronok la tu dia berjaya naikkan.
dan akhirnya aku pun berjaya juga, lama gila tak mancing ikan haruan, lepas gian...


Besar la juga


2 ekor je? hahahah


Masak sup ikan Haruan, sedap...banyak khasiatnya kan
Soalan2 untuk lan:
waktu yg paling sesuai memancing haruan, bila ye?pagi?petang?malam?

7 ulasan:

MIZLAN berkata...

wah! naik 2 ekor...tahniah bro!aku ni masih demam ..off la memburu haruan seketika..jeles2 tgk hasil hang ni...

fazrin2211 berkata...

lan, aku dah jumpa port, bagi tips sikit, time bila ikan ni lapo

zulfadli berkata...

owhh... camtu rupa ikan haruan.. huhu tak penah tgk plak

fazrin2211 berkata...

aik zul, takkan tak pernah tgk,hehehe

Wira Anak Jawa berkata...

awat lah hang zul.....hang dari planet mana...

Kaknab berkata...

bstlah faz dapat ikan haruan, goreng pun sodap

fazrin2211 berkata...

wat sup je,hihihi