Followers

04 Julai 2009

selepas kejadian buat bank card RHB kat mines

sapa yg dah baca post2 sebelum ni mesti faham.

lepas dah tak boleh buat bank card tu...aku tak balik terus..
aku lepak2 the mines tengok ikan, alang dah sampai jauh2..
baik aku tgk ikan2 yg boleh tenangkan jiwa dan raga aku ni.


nampaknye terowong kat mines ni dah siap, jadi tempat anak2 muda berdating..huhu

byknye ikan2 kat dalam tasik ni

macam takde sambutan je bot2 ni, maklum la, org sekarang riadah dengan ps3, psp.
lepas tu aku terus balik umah, balik tido sebab dah letih.

malam tu aku ajak N makan malam

makan sate 10 batang

aku makan bubur nasi ngan sate je

N makan chicken chop( ejaan setelah diubah)

ni video ikan2 kat mines, tgk la sendiri banyak ke tidak, besar2 plak tu



Catat Ulasan