Followers

30 Jun 2009

Tag yg aku rasa nak jawab

01. Bekas kekasih saya adalah : Seorang wanita.
02. Saya sedang mendengar : bunyi motor lalu kat tepi rumah.
03. Mungkin saya patut: Mandi.
04. Saya suka : gi tgk2 gadget kat shopping complex.

05. Sahabat-sahabat baik saya : Semua dah bz bekerja...BZ study.........
06. Saya tak paham : Benda yg saya malas faham.
07. Saya kehilangan : spek mata baru beli.
08. Ramai yang berkata : Saya Menawan?
09. Makna nama saya : budak baik.
10. Cinta itu adalah : Pelengkap hidup.

11. Di suatu tempat, Seseorang sedang : Tidur. ija la, siapa lagi?
12. Saya akan cuba : Kahwini dia suatu hari nanti.
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : Sampai ku menutup mata.
14. Telefon bimbit saya : Lengkap fungsinya.
15. Bila saya terjaga dari tidur : Check email.

16. Saya paling meluat apabila : Bosan.
17. Pesta/Parti adalah : x tau, x pernah gi.
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : Anak kucing kat s16.
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : sekolah.
20. Hari ini : Bos call suruh standby kat rumah la..tak payah gi keje.

21. Malam ini saya akan : Nak gi tgk tranformer.
22. Esok pula saya akan : Tunggu panggilan dari bos lagi.
23. Saya betul-betul inginkan : Kurus dan sihat.
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : x tgk cermin pagi2.
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan : semua dah bosan pegi.

26. Makanan Barat atau Jepun : barat..
27. Bilik yang terang atau gelap : Sederhana gelap.
28. Makanan segera adalah : Makanan orang malas.
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? : Salam.
30. Tag ini datang dari : cilok kat blog orang

sapa yg dah baca, amik je la tag ni, jgn malu2

2 ulasan:

siti noriza saleh berkata...

saper yg buat TAG ni...klako lah...yg tukang jawb pun klako gak

Faz Fazrin berkata...

amikla,,hahaha