Followers

29 Jun 2009

Gi sekolah lama, melawat adik , SMTBP

slalu pegi sana gak, melawat adik, tapi selalunye ke asrama je,
tapi kali ni, aku pergi ke area2 bilik guru, kelas2..cuma bengkel je tak pegi.
saja mengimbau kenangan,hahaha.. dah 8 tahun aku tinggalkan sekolah tu..
kini adik aku plak berada disitu.

sekarang depan blok dah ada pondok pelawat

ni kelas kita, dah nampak burukkan bangunan tu, belah kanan jalan nak balik kelas plak

ni kantin, dan kanan laluan bilik guru

visi sekolah, dan organisasi guru

organisasi guru


tu la abah ngan mak, dan adik aku, sonok dia org mai kasi duit. kanan ni,
pintu masuk pusat sumber,byk kenangan tu...........
sapa yg lom tahun, ni blog budak sekolah smtbp tahun 2000-2001
http://infoliklau.blogspot.com
nak besarkan pic, tekan kat pic
Catat Ulasan