Followers

16 Mei 2009

Beranak la pulak

tadi aku tgk2 akuarium aku, dah ade anak molly itam tu..haha, kira2 ada 6, yg tak nampak tak tahu la berapa.
tapi skrg risau gak, takut kena makan, nak asing, akuarium satu algi takde pump, huhuhu. biar la dulu.nasib la kena makan ke tak.lepas ni dia beranak lagi..hahaha
pastu nampak ada 2 ekor anak ikan warna putih, maybe anak ikan guppy kut.
ni gambar nya..
Image
ikan guppy ngan ikan black molly memang beranak k, dia bertelur dalam perut, menetas pun dalam perut. so bila dah jadi ikan, baru dia keluarkan. ni gambar anak ikan ni, memang betul2 baru kuar dari perut ibu dia, terus boleh berenang.
Catat Ulasan