Followers

03 Mei 2009

Kenduri, Sepupu Abah Kawen(yg lelaki tu)


time petang, kendurinye pada waktu malam , siap dengan tahlil sekali.

hujan turun lebat pada petang itu

ni time en bakar nak akad nikah, cool je...aku yg tgk pun dah seram...ekekekeke

semalam sepupu abah aku baru nikah, dan kenduri blah ppuan sabtu, malam isnin ni kenduri blah laki plak, tapi wat kecik je kat umah aku, sebab nanti dia nak wat kat johor besar2

Catat Ulasan