Followers

30 Mac 2009

Habis sudah, oh tayar oh tayar



Memula niat nak servis, tukar minyak enjin, filter, element, balancing.
pastu bila buka tayar, ade tayar dah buncit, ada tayar dah nipis,
kedai suruh tukar 2 tayar, alang2 tukar 2, tukar semua je la murah sket, lagi pun memang dah lama tak tukar. huhu..abis dah duit nak enjoy2 bulan ni...
tapi kete memang dah sedap..memang la sedap, abis dekat 800. sik baik kelisa, kalau kereta lain?sebenarnya aku pun tak tahu tayar yg dia org tukar tu, jenis ok ke tak.
balik surt tenet, nampak cam ok je. http://www.goodyear.com.my/ducaro_ga.html
tapi rim ade yg bengkok2 sket, nanti la buat........tak larat den nak buat semua.
lepas ni apa lagi la ye...hope takde apa2
Catat Ulasan